Monday, July 13, 2009

sabtu yg biul...hehe

bgn je tdo dlm kol 2 cam 2 la sb semalam tu da tdo lambat.., zana ajak g hspital sebab kesemputan..aku pon kelam kabut la siap tp lupe lak nak mandi..hehehe..sume berhimpit nek kete aku.mcm biase reef ditempatkan dibonet kereta...hehehehehe...

sampai je hspital, punya la lama menunggu...biase r kerajaan...tunggu punya tunngu....da bis.tgk jam lah...da kol 4.30...pakwe aku lak sebok nak risaukan moto die neh..pe lg dengan slumber kiteowg trus gerak g bangi lak...da selesai, g BBB TOMYAM kat bangi melantak....bapak kelaparan da aku...tp heran sb byk sgt lalat yg menghurung kiteowg...lah...bawu aku taw,rupe2nye satu umah xmandi td...patut r...hahaha...tp reef ar plg ketara xmandi sb g hospital pakai sluar tdo...hahahahaha...aku bole blah lg ar sb pkai jeans..hehe

balik tuh singgah jusco setiawangsa lak..g teman ajim jumpe boss tmpat keje die..ntah nak deal pe ntah..smentara menunggu,ambil peluang keemasan jap g pasar malam kat c2 kire2 kol 8..byk lak beli...rambutan ada jagung ada rojak ada apam balik pon ada...kenyang gile mlm tuh..

sampai uma aku da xtahan..pe lg capai tuala twus mandi..panass + melekit...eeeeuuuww.....seharian xmandi tp marayap jauh...itula kami...haha

pas mandi mkn jap..pastu bdk uma neh lak memperkenalkan permainan bawu dlm umah neh..na taw ape??kiteowg da taksub lak ng jutaria..hahaha...aku kalah mlm tu...tp xpe...mlm berikutnya aku da billionaire...hahaha...

pas main jutaria tuh, teruje lak tgk zana menyanyi diiringi petikan gitar yg syahdu..(bapak jiwang)hahaha...pe lg...jom nyanyi...aku gelarkan permainan 'karaoke akustik'..hehe
pe lg melalak la kiteowg mlm tuh ...layan lagu yuna,padi...best gak ar..xyah g karaoke...hehehehehe

bile da agak mengantuk...pe g...masok bilik twus...booommmm.......haha


2 comments:

  1. kuang hasam nye elyz..
    weh suar oren tue stylo AW..
    baru kampong gurl.

    ReplyDelete