Monday, July 13, 2009

arini bangun je tdo reef da ajak aku g kolej settlekan hal yg tertangguh...maklum la esok kan nak exam so nak settlekan la hal2 tertunggak supaye aku ley masuk dewan exam dgn aman..hehehe
da la kene jalan kaki rini...aduss malasnye...tp jalan gak la xkan nak terbang lak..hurm..

balik je umah, budak2 uma neh layan kuiz facebook lak...mule aku wat xtaw je..
pastuh tgk mcm best je...pe lg mule r na sebok...wat kuiz sendiri pulak...padahal esok nak exam neh..sempat lak aku mentelaah bende alah neh...mase tgh wat kuiz aku sndiri...luppp.....puusss.....lah...laptop aku terpadam sendiri...nak on balek kene tggu beberape minit...mule ar aku terase kesialan melande...waaa....cam nak campak je laptop neh ke bawah uma...tp bile di pk balek...xyah la wat t aku gak yg xley on9...hehehe...

neh bdk2 umah aku neh sebok nak suwuh aku jawab soalan kuiz masing2...t aku sambung upgrade blog neh...jap..

No comments:

Post a Comment