Friday, July 10, 2009

kini...


aku bahagia dengannya..kau datang tepat pada masanya syg..pintu hatiku telah kau buka xdapat lg aku nak nafikan..

kejujuran,keikhlasan,ketulusan
dan keluhuran hatimu yang aku buatkan aku
masih setia disini menunggu saat diijabkabul....

walaupun setiap ari ada je perkara yg
buat aku terkenangkan telatahnya..
ada yg mnyakitkan ati...ada yg menyejukkan...

ada juga yang memanaskan ati....

namun aku tahu semua itu yang
membuatkan aku dapat merasa saat bahagia skrang..

sesungguhnya Kau yang menentukan pertemuan kami..
kami bertemu dan bercinta kerana takdir-Mu..

berharap tuhan kabulkan segala yang diimpikan

oleh kami dalam hubungan ni..ammiinnn...

setelah hampir stahun bersama..aku telah dibius cinta olehnya...ada saat suka..ada duka...ada jerit pekik..ada tangisan..

namun shingga detik ini,
tidak pernah sekalipon dia lepaskan tangan ku...sampai bila-bila pon, aku berharap dia akan terus genggam tangan ni tanpa jemu....


I LOVE YOU SAYANG...


ELYZ_AIZART...

1 comment:

  1. ha..x boleh buat pa, balik dok umah ah..
    hahahahaha :D

    ReplyDelete