Friday, July 10, 2009

dulu...

hati ni penah tersesat dengan kealpaan.. 1 april 2009..pengalaman yg dia ajar untuk
aku mula membencinya..xtaw ape yg terbuku dibenak tp aku benci cara die meluahkan rase hatinya..smemangnya aku tersilap langkah kerana masih menanti sesuatu yg xpasti waktu itu.. kerana dia aku lukakan hati insan yg xbersalah mengejar cintaku..kerana dia aku buat insan
itu menangis..
kerana dia hati ni hancur kerana mempercayai lelaki.. maafkan aku syg.. smemangnya aku telah banyak melukakan hatimu.. semuanya punca dari dia...kau tahu siape dia.. dia yg datang dlm hidupku hanya untuk mencuri hatiku darimu...namun kau tetap ada denganku shingga ke saat ini..tidak sukar untuk aku baca hatimu bila mata lebih lantang bersuara.. kini aku benar2 membencinya... tidak ada istilah dua atau tiga dalam hidup ni melainkan kau seorang..aku faham jika kau marah denganku oleh kerana dia.. kerana kau juga manusia berperasaan sepertiku.. aku juga mengerti bibirmu enggan berbicara soal ini.. mungkin xsanggup lihat ku kecewa.. namun aku redha disebalik kesyukuran.. kerana kau masih disisi sehingga kini...

No comments:

Post a Comment