Tuesday, July 21, 2009

sabtu 18 july 2009

tarikh ni actually my 1st aniversary wif him...hmmm..lambat update blog sb lupe password...sowi la syg ek...happy nye da stahun bergelar kekasih owg neh..walau byk halangan yg ada..tp alhamdullillah kite bole ade sampai ke saat di utk bersame...hehehe..

mase aritu kan,mule ingat nak sambut ramai2 ng bebudak uma..tapi sume de hal masing2...laz2 kiteowg kuar berdua je..mcm2 la wat ari 2,,men bowling..tgk wayang..esok tuh mamam pizza...nyum2...bahagia hidup..hehehe...


balik umah mlm tuh da lewat..sampai je uma bebudak uma neh tgh bz men kad..(mase neh aku lom taw men lg)hahaha...aku pon wat xtaw je ar...mcm xbest je...hmm..so trus la tdo..
esok pg tuh aku bangun je tdo,tersedar mcm de bende yg terbang2 kat tombol pintu bilik aku...lahhh...ucapan HAPPY 1ST ANNIVERSARY daripada bebudak uma...tq eh reef n zana.. terharu aku pg tu sampai na nangis..hehehehehe...bapak gewdix..tp ok la sape kisah kalo aku gewdix pon..

No comments:

Post a Comment