Wednesday, July 08, 2009

houzmate...


skarang neh aku rase hidup aku serba lengkap..dengan adanya member2 serumah aku(dulu xbrapa rapat tapi skg da mcm adek bradek)...aku bersyukur la dapat kenal houzmate cam dorang..sebab dorang neh bukan waktu suke je bsame...waktu susah, waktu kopak, waktu takut (udang...ngee...)...bole dikatakan sume waktu la dorang ade je ng aku..hmm...sebab 2 aku bersyukur sangat...lagipon dorang neh mmg sekepala ng aku...cuma kadang2 aku neh pemalu ckit..ntah turun dari mana x perangai pemalu xbertempat neh..huhuhu...tapi bile da kenal camni la aku...cacat akal ckit...tapi kalo nak taw, aku neh mmg jenis suke memerap dalam bilik kalo duk kat umah...ntah tabiat ape neh aku pon xtaw...tapi ni la diri aku...jgn salah anggap laks yep..kalo dulu aku rapat dengan fela jep, ataw nama glamnyer fwel, tapi skg hidup aku lebeh bermakna dengan kehadiran dorang dalam hidup aku. walaw pe pon, ape je pengalaman yg kite tempuh same, aku xkan lupe....best siot...seram pon ade...hahaha...nak taw ape??ne ley....tapi sian kat fwel la...sedey sgt mase die sakit...huhu...tapi syukur alhamdulillah die da chat skg...amacam???kemensah jom??hehehehehe

p/s : zana, reef, fwel..teman sewumah...

No comments:

Post a Comment