Thursday, July 09, 2009

kenduri...kenduri...


hurm...ari sabtu lepas, kami sewumah g kenduri umah yuz..even aku xrapat sgt ng die..juz tego2 cam 2 je...tp da dijemput, aku pon berbesar ati la g..kiteowg g nek 2 kete..dorang neh mule2 nak sumbat nek kete aku...tp da mcm sardin da...2yg sewe gak kete kuning..hehehehehe...tp pe pon aku tabik la semangat dorang yg nak mkn nasi minyak...hehehehehe...tapi yang paling best skali waktu mkn semeja dgn pengantin...haha...aku pon cam xcaye gak..cane la aku ley duduk sebelah pengantin.mane la taw tahun depan rezeki aku lak ne plamin...hehehehehe...tapi pe pon kenduri 2 mmg happening...best..

pas g kenduri tuh, kiteowg g umah bub (name manje yg zana bg kat die). sowi la zana aku da xtaw nak panggil bub ape...hehehehehe..g uma bub pekena jambu ng air soya laks.pastu boom....terlelap seketika...haha...dalam kul 6 petang cam tu barula kami btolak balik...pengalaman mcm neh mmg aku xkan lupe...hurm.. tapi malam 2..ade cite yang kurang baek ckit setibanya kami dirumah...kami sume dilanda ketakutan..

Ooh my gosh...kami terambik barang org tanpa meminta izin..Ya Allah...terlalu leka berseronok sampai terlupe bahawa wujudnya makhlukmu yang lain..fwel dilanda kesakitan gara2 barang neh...wahai makhluk Allah..maafkanlah kami..segera kami pulangkan barang tersebut ditempat asalnya...smoga kami dimaafkan..aminn...pe pon kredit kepada sahabat yang menolong kami malam tu..

No comments:

Post a Comment